
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,016
-
تعداد نویسندگان1,953
-
مقالات پذیرش شده207
-
مقالات رد شده809
-
درصد پذیرش20.37%
-
درصد عدم پذیرش79.63%
-
زمان پذیرش (روز)91
-
پایگاههای نمایه شده49
-
تعداد داوران103
-
تعداد مشاهده مقالات892,322
تاثیر ابعاد مزایای درک شده در شکل گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین در بین کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان
دوره 4، شماره 4، زمستان 1401، صفحات 1 - 12
1- دانشجوی کارشناشی ارشد، مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی مولانا ابیک قزوین
2- استاد یار مدیریت بازرگانی ، دانشگاه شهید بهشتی
چکیده :
هدف: بررسی تاثیر ابعاد مزایای درک شده در شکل گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین در بین کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان. روش تحقیق: این پژوهش از نظر هدف کاربردی نوع توصیفی و پیمایشی که جامعه آماری کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان با تجربه خرید آنلاین از فروشگاهای اینترنتی ایرانی با حجم نمونه انتخابی 129 نفر که به منظور آزمون فرضیات از مدل معادلات ساختاری استفاده شده و داده ها با استفاده از آمارتوصیفی از طریق SPSS24 و آمار استنباطی آزمون معادلات ساختاری از طریق Smart PLS2 تجزیه و تحلیل شده است. یافته ها: فرضیه اصلی ادعایی مبنی بر تاثیر عوامل قیمت، محصول، راحتی در مزایای درک شده در شکل¬ گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین مورد تائید واقع شد. نتایج: نتایج نشان میدهد که عوامل قیمت، محصول، راحتی و مزایای درک شده بر شکل گیری نگرش به خرید آنلاین تاثیر قابل توجهی دارد.
کلمات کلیدی :